PODATKI O NAJBLIŽJEM ZASTOPNIKU PACIENTOVIH PRAVIC
Na našem območju deluje kot zastopnica pacientovih pravic
ga. Jožica TROŠT KRUŠEC, mag. prava.
Sedež in pisarno za delovanje ima v Kopru, Vojkovo nabrežje 4 A, v prostorih Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območne enote Koper. Prostori Inštituta so v centru mesta, v neposredni bližini stadiona Bonifika in krožišča v stiku Ljubljanske ceste in Ferrarske ulice, ob večjem parkirišču.
Podatki o delovanju zastopnice:
Naslov:
Zastopnica pacientovih pravic
Jožica Trošt Krušec
Vojkovo nabrežje 4 A
6000 Koper.
Elektronski naslov:
jozica.trost-krusec@nijz.si
Telefonska številka zastopnice: 041 667 501.
Uradne ure v pisarni v Kopru:
– sreda od 15.30 ure do 21.30 ure
– petek od 14.30 ure do 21.30 ure.
Uradne ure po telefonu na tel. št. 041 667 501:
ponedeljek, torek in četrtek od 18.00 do 20.00 ure
Za obisk v pisarni se je potrebno predhodno naročiti na tel. št. za naročanje:
05 66 30 841. Naročanje je možno vsak delovni dan od 8.00 do 14.00 ure.
OBVESTILO O MOŽNOSTI ZASTOPANJA INMOŽNOSTI DRUGE POMOČI S STRANI ZASTOPNIKA PACIENTOVIH PRAVIC
Pacient (uporabnik zdravstvenih storitev) ima po Zakonu o pacientovih pravicah – ZpacP – pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic po ZPacP. Delo zastopnika je zaupno.
Pristojnosti zastopnika pacientovih pravic:
- svetuje in pomaga pacientu ali ga zastopa pri uveljavljanju pravic po ZPacP,
- pacientu na primeren način svetuje o vsebini pravic, načinih in možnostih njihovega uveljavljanja v času pred ali med zdravljenjem in kadar so te kršene,
- daje konkretne usmeritve za uveljavljanje pravic in predlaga možne rešitve,
- pacientu nudi pomoč pri vlaganju pravnih sredstev po ZPacP,
- za pacienta opravlja potrebne poizvedbe v zvezi z domnevnimi kršitvami pri izvajalcih zdravstvenih storitev,
- pri izvajalcih zdravstvenih storitev neformalno posreduje z namenom hitrega odpravljanja kršitev,
- kadar ne gre za kršitev pravic po ZPacP zakonu, pacienta napoti na pristojno pravno ali fizično osebo ali pristojen državni organ,
- v okviru pacientovega pooblastila vlaga pravna sredstva po in daje predloge, pojasnila in druge izjave v imenu in v korist pacienta za hitro in uspešno razrešitev spora,
- daje pacientu osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve tudi pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti,
- izvajalec zdravstvenih storitev mora zastopniku omogočiti dostop do vseh podatkov, ki so potrebni za njegovo delo v zvezi z zadevo, ki jo obravnava,
- zastopnik se lahko seznani z zdravstveno dokumentacijo pacienta na podlagi njegove pisne privolitve (pooblastila).
Zastopanje pacienta pri izvajalcih zdravstvenih storitev zastopnik opravlja na podlagi pisnega pooblastila pacienta.