PODATKI O NAJBLIŽJEM ZASTOPNIKU PACIENTOVIH PRAVIC

Na našem območju deluje kot zastopnica pacientovih pravic

ga. Jožica TROŠT KRUŠEC, mag. prava.

Sedež in pisarno za delovanje ima v Kopru, Vojkovo nabrežje 4 A, v prostorih Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Območne enote Koper. Prostori Inštituta so v centru mesta, v neposredni bližini stadiona Bonifika in krožišča v stiku Ljubljanske ceste in Ferrarske ulice, ob večjem parkirišču.

 

Podatki o delovanju zastopnice:

Naslov:

Zastopnica pacientovih pravic

Jožica Trošt Krušec

Vojkovo nabrežje 4 A

6000 Koper.

Elektronski naslov:

jozica.trost-krusec@nijz.si

Telefonska številka zastopnice: 041 667 501.

Uradne ure v pisarni v Kopru:

– sreda od 15.30 ure do 21.30 ure

– petek od 14.30 ure do 21.30 ure.

 

Uradne ure po telefonu na tel. št. 041 667 501:          

ponedeljek, torek in četrtek od 18.00 do 20.00 ure

Za obisk v pisarni se je potrebno predhodno naročiti na tel. št. za naročanje:

05 66 30 841. Naročanje je možno vsak delovni dan od  8.00 do 14.00 ure.

 

 

OBVESTILO O MOŽNOSTI ZASTOPANJA INMOŽNOSTI DRUGE POMOČI S STRANI ZASTOPNIKA PACIENTOVIH PRAVIC

Pacient (uporabnik zdravstvenih storitev) ima po Zakonu o pacientovih pravicah  – ZpacP – pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic po ZPacP. Delo zastopnika je zaupno.

Pristojnosti zastopnika pacientovih pravic:

  • svetuje in pomaga pacientu ali ga zastopa pri uveljavljanju pravic po ZPacP,
  • pacientu na primeren način svetuje o vsebini pravic, načinih in možnostih njihovega uveljavljanja v času pred ali med zdravljenjem in kadar so te kršene,
  • daje konkretne usmeritve za uveljavljanje pravic in predlaga možne rešitve,
  • pacientu nudi pomoč pri vlaganju pravnih sredstev po ZPacP,
  • za pacienta opravlja potrebne poizvedbe v zvezi z domnevnimi kršitvami pri izvajalcih zdravstvenih storitev,
  • pri izvajalcih zdravstvenih storitev neformalno posreduje z namenom hitrega odpravljanja kršitev,
  • kadar ne gre za kršitev pravic po ZPacP zakonu, pacienta napoti na pristojno pravno ali fizično osebo ali pristojen državni organ,
  • v okviru pacientovega pooblastila vlaga pravna sredstva po in daje predloge, pojasnila in druge izjave v imenu in v korist pacienta za hitro in uspešno razrešitev spora,
  • daje pacientu osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve tudi pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti,
  • izvajalec zdravstvenih storitev mora zastopniku omogočiti dostop do vseh podatkov, ki so potrebni za njegovo delo v zvezi z zadevo, ki jo obravnava,
  • zastopnik se lahko seznani z zdravstveno dokumentacijo pacienta na podlagi njegove pisne privolitve (pooblastila).

Zastopanje pacienta pri izvajalcih zdravstvenih storitev zastopnik opravlja na podlagi pisnega pooblastila pacienta.

Stojimo vam ob strani

Imate vprašanje? Bi se želeli naročiti?